Dagis imorgon...

en hel film i soffan med min älskde under täcke! Inte dåligt, fikade mysiga mackor o nu ska jag bums i säng...LÄNGTAR! Imorgon ska vi göra något stort: GÅ TILL ELIANS DAGIS! Är supernöjd med valet o SÅ happy att vi fick det! Jag o E körde dit igår o det är en liten vit villa med äppelträd i trädgården.

Emma fotade så fint o jag blev återigen påmind om att jag SÅ gärna vill ha en systemkamera...bilderna blir så mycket djupare. Men de är stora att släpa... Smakar det så kostar det.


image2188
Majs är gott!

image2189
Elsa är så vackert namn! På en vacker tjej såklart!

Fotograf: EMMA

Ps. min nacke är nästan orörlig, har klagat o fått varm aloe vera på.... AJ!




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilka vackra bilder!! :-)

2007-11-06 @ 23:17:58
URL: http://peffies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0