Efter schemat - men vad gör det?

Vi kör soft morning här igen. Elian somnade som alltid senare än jag tror = jag försöker lägga honom men nope. Tillslut så, vi sov båda i 40 min vilket är för kort så han ville ha LÅNGT kramkalas med sång då han vaknade. Nu har vi ätit lunch, han ÄLSKAR lax, hemmagjort potatismos med massa smör. Dessert blev vaniljyoghurt -yummie!

Ska ta en dusch nu o ta tag i dagen!

image2299
Imorse, dags att vakna Mamma. Kastrullock = MUSIK?

image2300
Nyvaken efter lunchsovning, MYSER!

image2301
Trött hungrig kille hugger in på lunchen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Tjena, han är ju charmnissen! :-) Här är en till som inte tagit tag i dagen, vilket jag visserligen inte har tänk att göra heller! :-) Japp, en sådan dag idag! :-)

2007-11-13 @ 12:43:58
URL: http://jagodu.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Elian verkar äta bra. Min dotter hade bara klarat halva den portionen.

2007-11-13 @ 12:51:34
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0