Familj!

Det var SÅ kul igår, men jag blev ( som alltid) sååå trött =) Så jag hoppade in i en taxi o somande skönt. Är nog rädd att dricka det där glaset för mycket o förstöra en hel dag med min käraste skatt. Så hellre är jag pigg dagen efter = IDAG! Nu sover E o E o jag ska duscha o göra mig klar så vi kan ta oss ut då de vaknar. Lördagar är SÅ härliga!

image2237
Jag på väg ut igår.

image2238
Trött skatt i pyjamasen. Det är så skönt att jag kan gå utanför dörren o vet att Elian har det så bra med sin Pappa. Det borde vara en sälvklarhet men det är tyvärr inte så i verkligheten. Hela veckan har E lagt o de har gått som en dans. Tror de behöver den ensantiden som de får för att ha sitt starka band sinsemellan.




Kommentarer
Postat av: Elin

din blogg e så mysig =) gullig familj..

2007-11-10 @ 15:21:17
URL: http://ejlinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0