Happy Monday!

Igår myste jag med Greys o Private Practice igen o har drömt om Greys! Mysigt =) Elian fick välling 4.30 o sen en halv kl 6 o 7.45 blev det bråttom för E att hinna till jobb. Jag var SÅ trött, somnade för sent igår. Provade en av fem ansitksmasker jag fått i posten o läste ELLE puls.

Våra dagisplaner idag blir inställda, Elian är så tjock i bröstet då vi vaknar men efter medicin piggnar han på sig. Känns dock onödigt att hälsa på då han verkar sjuk även om jag tvivlar på att det smittar snart 9 dagar efter han blivit sjuk.

SvensktpassplanernatillElian blir också inställda då E måste vara med o han kan inte idag, kanske imorgon. Vi ska ansöka om svenskt personnr o sen måste vi dit igen o fixa passet o detta är såklart å dagtid 10-12 så det vore praktiskt att ha fixat innan dagis o jobbstart. Nu ska vi ta tag i dagen, plötsligt försvann våra planer = NOLL stress o jag kan vila då Elian sover = LYX!

Kommentarer
Postat av: KimJ

God morgon! Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-05 @ 09:09:23
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Oslo Elin

Pappan behöver inte vara med om du har en kopia av hans pass bevittnat samt det norska födelseattesten (där det står vem som är far). Så sa de iaf till oss när vi väl var där på ambassaden hela familjen ;o)

2007-11-05 @ 09:12:01
Postat av: Linda

Måste bara säga att jag gillar din blogg:) söt som en prinsessa och delar med dig av ditt liv, inte alls så hemlighetsfull som många andra bloggare. Fortsätt så! Hälsningar från Finland

2007-11-05 @ 09:12:09
Postat av: josefine

KimJ: tack o detsamma!!!
Oslo Elin: jag pratade med dem nyss! så jo han måste vara med! ha en fin dag! kram
Linda: ÅÅÅ tusen tusen tack, nu gjorde du min måndagsmorgon soligare!kramar

2007-11-05 @ 09:15:18
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

aha, typiskt. Kanske var skillnad eftersom Emil redan hade ett svenskt persnr. Hoppas att solen tittar fram snart...annars blir det väl nätgluttande ett bra tag till. I like your blogg! kikar in ofta...Kul med ngn som bor i Oslo. Kram på er

2007-11-05 @ 09:39:05
Postat av: josefine

Oslo Elin:ja vi måste först få enn svenskt personnr sen pass ( hade det bara varit pass hade et papper räckt!) Så kul, vi kanske ses i vimlet en dag? KRAM!

2007-11-05 @ 09:43:15
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas det löser sig med pass mm! Ha en lovely dag!

2007-11-05 @ 10:35:32
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: josefine

Anna: tack så mycket o detsamma!

2007-11-05 @ 21:27:32
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0