Hemma efter apoteksshopping!

Nu är vi hemma igen! Solen värmde jätteskönt ute o vi shoppade Bisolvon o nässpray på Apoteket. Sen tänkte jag att han skulle få sin favvo MUFFINS. Men nej inte ens en blåbärsmuffin gick ner i magen så jag fick ta med den hem o jag kommer nog äta upp den... Han föredrar hemlagad mat o välling. Men inte förrän kvällskvisten. Så jag får bara respektera. Ikväll ska vi äta lax jag o hjärtat.

E kommer hem vid 15 o säger hejdå till oss o sen har vi MYShelg! Har laddat med massa magasin o imorgonkväll ska jag sitta klistrad framför tv4 utan någon som vill se andra program =) Unnar E denna killresa!

image2054
Skruttis imorse!

image2055
Vi innan vi gick ut.

image2056

image2057
Får träningstips av Malou i Efter Tio.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad mysigt ni verkar ha det. Jag har ju själv en liten skrutt på snart 17 månader, de är så härliga i den åldern:-) Fina tröjor du köpt till Elian, var på Lindex nu idag men såg inte alls mycket fint. Det kommer kanske mer snart inför jul.
Krya på Elian och fortsätt blogga!
Måste bara säga det att du uppdatera så mycket och det är uppskattat, såå mysig blogg!

2007-11-01 @ 13:07:13
Postat av: En mamma babblar

Ljuvligt hår som Elian har! Massor av hår! Min son som är i ungefär samma ålder har mycket mindre hårstrån. :)

2007-11-01 @ 14:34:19
URL: http://enmammababblar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0