JIPPIE!

Inatt sov Elian till ca 4-5 o fick välling o kl 7.30 jollrade han glatt i sin säng! Jag somnade sent, SVÅRT att sussa ensam tycker jag o Elian sa DADA o kröp över till Es sida...men den var tom. Så han blir glad imorgon kan jag lova =)

Tjock i bröstet, snorig o hostig är Elian idag som igår. Men jag gav bara hostmedicin 4 timmar innan läggning igår o inte 4 ggr/dygn som man kan göra. Den kan göra honom pigg o jag tycker det hjälpte. Han fick somna skönt utan att kräkas. Nu har vi kört på med hostmedicin, slemlösande o nässpray igen.

Det ser jättemysigt ut ute så jag ska ta o städa lite inne o sen ska vi sova båda två på morgonen o så ut o gå en skön prommis vid lunch! NJUT denna fantastiska lördag!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här får du lite boktips:
http://junitjej.blogg.se/1194073121_boktips.html
Ha en trevlig lördag!

2007-11-03 @ 08:15:29
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0