Lovely!

Nu har vi städat härhemma o jag njuter av att klockan är så lite! Katrin Schulman ska vara på tv4 strax o sen hos Malou eftertio. Så vi blir hemma till ca 11.30, då ska vi gå ut o promenera lite. Hoppas höra ifrån Ambassaden ( ang pass) o en babybutik snart, de ska reklamera min åkpåse till en ny. Vår dunade igenom så den blev helt luddig o de hävdar att det aldrig skett innan så jag ska ge dem en chans! Var toppennöjd med den så jag är bara glad om kvalitén var bad luck på vårt ex.

E blev jätteglad då han öppnade garderoben imorse o morgonen var bara en sån perfekt morgon = kickstart på dagen! Ska nog fira med smoothie till frukost, it´s friday!



Update kl 09.10 nu ringde ambassaden!

Lilla hjärtat i Malmö i våras. Tiden FLYGER!

Kommentarer
Postat av: Lina

Din blogg finns med på expressen.se idag!! Måste kika vidare!!

kram Lina

2007-11-16 @ 09:11:08
Postat av: josefine

Tack!!!kramar

2007-11-16 @ 09:41:27
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mini

måste in och läsa :) ha en bra dag idag, i stockholm är det iskallt idag. mini

2007-11-16 @ 10:13:41
URL: http://www.mamamini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0