Mysdag!!

Idag blev dagen inte som planerat men det gör INGENTING! Vi stornjöt. Prommade o gjorde ärenden o njöt av den kalla nästan vintriga luften. Elian somnade i Slottsparken då jag drog o drog vagnen o med en varm o god vällingflaska i vagnen.

Sen mötte vi upp AnnaStina o Johanna på Åpent Bageri o åt GODASTE kanelbullarna ( största också!). Elian sov ute så jag hann fika klart, sen kom han in o lekte med Johanna. De är så söta o de värmer hjärtat då jag ser hur kul de har tillsammans. Elian skrattade så han tjöt då Johanna gick med honom som en gåstol. Snart går hon!!!

image2305
Nöjd att han äntligen somnat =)

image2306
HÖST!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fantastiskt mysigt ser det ut, här är dte inga löv kvar å sveriges västkust utan SNÖ, dock minimalt som smälter under dagarna, men ändå :) Fick dessutom massvis med julkänsla när jag vandrade i butiker idag, MYS!
Sköt om er!

2007-11-13 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0