rutiner!

image2361
Elian lite arg, vill ha vatten!

image2362
Nöjd igen =)
Vi har STORmyst hos Bestemor, tusen tack för att du gjorde vår eftermiddag & kväll fantastisk!


image2364
Det är ett tips om ni har barn, ha alltid en pyjamas & kvällsgröt med er. Vi tänkte åka hem tidigare men hade så trevligt & gjorde kvällsrutinerna där istället. Nu sover han så sött i sin säng.

Om någon är intresserad så tog jag en snabbbild på mig innan jag & Elian gick & shoppade innan besöket:

image2363
Samma linne & tröja som imorse men svarta strumpbyxor, svart midjekjol MQ & silverhjärta + uppsatt hår.

E hämtade oss på shopping & så körde vi direkt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ni ser ut att ha haft en super mysig kväll med familje ;-) Ha en fortsatt mysig kväll o imorn är det Fredag!! :-) Fortsätt vara den du är! Kram Zandra

2007-11-15 @ 20:34:38
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Sofia S

Underbara människa! HÅller med Zandra, fortsätt vara den du är, det är för dig jag läser här inne, för att jag gillar dig. Och ja, vi har samma åsikter, förstår inte varför det blir sådan uppståndelse när du skriver om dem, det är ju din dagbok. Jaja, hoppas ni har en bra kväll. KRAM KRAM!
Förresten, hoppas någon liknande kjol kommer till mq igen för fy sjutton vad jag ångrar att jag inte köpte den! :-)

2007-11-15 @ 21:07:37
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: josefine

tack søta ni!!!

ja kjolen ær super =)
KRAMAR!

2007-11-15 @ 23:04:07
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud vilken fin kjol:)

2007-11-15 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0