Spontan lekdag!



Vi gick som sagt hem till våra kära vänner o MYSTE idag, spontant o kul!
Här har de precis fått ett paket med kex som var GODA =)

image2518
Mums!

image2520
Jag matar med en ny rätt! Kom på att oops Elian är ju faktiskt 15 månader nu o inte 12 =) Så jag shoppade en stor burk o både prinsen o prinsessan åt :)

image2521
Vi fick som alltid stressa iväg, Elian var SÅ trött! här är hela gänget!
TACK för att ni finns i våra liv sötisar, vi tokmyste idag.

Sen tog jag en nästan timmeswalk till jobbet i kylan, frös om min rumpa kan jag lova =) Kom exakt på minuten i tid o E tog Elian som sov o jag hade möte om framtiden. Sen gick vi hem o han sov klart på balkongen. Jag hann också shoppa lite annat smått o gott men kan ju tyvärr inte visa då många jag känner läser här!

Jag fick VÄRLDENS finaste smycken i posten idag om jag själv får säga det. Jag ville ge AnnaStina något innan de reser då jag känner att vi kommit varandra så nära på kort tid plus att jag inte hunnit ge henne en riktig födelsedagspresent då kalaset blivit lite försenat =) Jag hade planer på att ge henne det i ett FINT paket med fint kort men idag då vi körde på spontana stilen kände jag att hon borde få det direkt. Vi har varsitt, lite som ett kompishalsband. På ena sidan står det ELIAN ( på mitt ) o JOHANNA på AnnaStinas. På baksidan står det såklart FAB MAMA =)


Nu: vinnarna i tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0