do not disturb!

do not disturb!

Elian knappar på mobilen o ser på fina COSTUMEbladet som jag ska läsa...

image1794
SÖTAST!
Men sen somnade han sött, ikväll med välling istället då norsk gröt inte föll honom i smaken... Mormor har skickat två paket idag på posten ( frakt 200 kr, hjälp!) Vi får shoppa då vi åker till Stockholm.

Jag är SÅ glad att du finns Petronella som hjälper oss imorgon, jag fick en akut läkartid o E måste i möte så vi måste pussla, men nu har vi fixat det =)

Ja rubriken, jag är ensam hemma. E är på bio o jag ska läsa blader, se Desperate o just nu provar jag kläder igen. Jag hinner aldrig prova o inspireras då Elian är vaken, hoppar i första bästa o jag gillar att någon kväll då o då testa lite olika kombinationer. Man blir lätt tråkig o enspårig samt glömmer vem man är. Lite flummigt men sant. Prova du också, testa lite nya kombinationer. Väska o skor behöver INTE matcha, tycker jag.
Back to EGENTID!
MYS ikväll.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Jättetuff overall lillkillen har, ser väldigt mjuk och mysig ut. Önskar dig en skön kväll!

2007-10-15 @ 20:58:18
Postat av: sessan

Å vad fin han var i den där dressen *love*
Apropå välling!
Vi köper alltid stora 6 pack på typ ica maxi eller andra stormarknader när vi är i Sverige. Blir super billgt mot att köpa enkel paket.
Men klart man skickar inte gärna en 6pack i posten da....
Om du går tom någon gång så lovar du tt hojta till för vi bunkrar alltid upp som om vi väntar krig *LOL*
Hade vart kris här utan Sempers välling om morgonen!!
Massa kramar till er
& njut egentiden, själv skall jag se nya svenska krim serien på tv 2 nu!!

2007-10-15 @ 21:37:49
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Pethra: TACK o detsamma!!!
Sessan: det var ett sånt hon skickade *skratt* KRAM, ser desperate o myser!

2007-10-15 @ 21:42:05
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

Din blogg är min favorit. love it! blir på så bra humör av den. Ha det bra med din söta familj!

2007-10-15 @ 23:06:35
Postat av: sunniva

herregud vilken söting!!!

2007-10-15 @ 23:34:51
URL: http://sunniva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0