Fredagsfika!

Vi fikade på Baker Hansen o shoppade med oss bröd hem. Elian ÄLSKAR blåbärsmuffins, ni ska se honom...

image1763
Mamma ska vi verkligen fota NUUUU?

image1764
MMMMMuffins. . . . .

image1765

Spanar o flirtar...

Det är så häftigt att kunna gå o fika tillsammans o sitta o titta o skratta åt saker tillsammans o han är ändå bara strax över ett år. Ser framemot ett långt liv med dig Elian. Min systerson Isak är nu snart 14 o det känns som igår han var en bebis. Men han är som min lillebror o jag pratar med honom på msn ofta, han är speciell. O himla GOOO!

Nu kommer E strax o jag ska lägga mig i soffan lite, slå på tvn kanske...!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad gulligt! Såå söta

2007-10-12 @ 18:15:01
URL: http://elincamilla.blogg.se
Postat av: Rebecca

Snowboard killen... coolt!!!

2007-10-12 @ 19:28:29
Postat av: Ashi

haha søtingen! H er også veeeeldig glad i muffins... klem

2007-10-13 @ 22:21:36
URL: http://ashi.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0