FRISK LUFT! Rensa tankar...

Efter en UNDERBAR prommis i solen så har jag fått ny energi. Kommer fortsätta att blogga så länge det känns kul. 
Jag ber härmed att ni som ej trivs härinne slutar titta in, ni mår ju tydligen inte bra av att läsa om oss eller se oss så då ska ni slippa det!

Jag slängde på oss kläder o så strosade vi i området där Elian ska gå hos dagmamma. Massa grönområden o solen har strålat på oss i kalla sköna luften. LOVELY! 

Man kan välja att se hinder som något tråkigt eller som något man måste ta sig förbi.


Idag behövde jag detta. Massa fina omgivelser o Elian som sov gott o lungt i sin vagn.

Ni är underbara ni som läser o skriver så fin feedback, ni gjorde min dag idag!!! AnnaStina ditt samtal fick mig att inse att du är en ännu bättre vän än jag redan visste, VARM o UNDERBAR. 

Sen satte jag mig på en bänk o skrev första raden på ett rosa brev. Då vaknar Lilleman o jag fick snällt packa ihop. Men jag hann med en cappuccino i solen strax innan så jag blev bara glad att han vaknade. 

Vi myste vid vattnet o kikade på fåglarna, löven, träden o vattnet.  SPÄNNANDE!

Nyvaken kille - Största stödet i mitt liv. 




Kommentarer
Postat av: <3 A L E X A N D R A

mysigt!!

2007-10-09 @ 13:11:04
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: smultris

vaddå, gnäller folk på dig i din egen blogg?
Ja dom är ju knappast tvingade att läsa här:)

Men jag har också en fanclub, ett gäng tantslem som ogillar mig som läser min blogg regelbundet.

Jag tror att man bli mer läst av de som ogillar en än av de som gillar en... skumt fenomen det där:)

Ha en toppendag i solen/smultris

2007-10-09 @ 13:12:34
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Mariell

Jag kan inte förstå varför folk klagar på dig. Du skriver ju så fint om dig och din familj. Jag tycker att det e super mysigt att läsa din blogg. Den får mig att längta ännu mer efter att bilda familj.

2007-10-09 @ 13:31:38
Postat av: Elaine

Jag tycker mycket, mycket, mycket om din blogg! Den är så otroligt inspirerande och jag bara fullkomligt.. jaa älskar den! Så ta åt dig av all positiv respons nu! =)
Kram!

2007-10-09 @ 13:47:15
URL: http://etphonehome.blogg.se
Postat av: Satu

mhm-och det är bara av avundsjuka för deras liv inte är lika bra som ditt tydligen. annars skulle dom ju inte fortsätta titta in i bloggen och kommentera!
nä fy för såna!

2007-10-09 @ 13:47:59
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Maria

Har aldrig kommenterat tidigare men kanske dags att börja? Inspireras och gläds av dina inlägg varje dag. Underbara bilder och fin inställning till livet förmedlar du. Och en sån mamma DU är!

Allt gott till dig och dina E, det förjänar ni!

2007-10-09 @ 14:12:49
Postat av: Erika

Är den den svenska avundjukan som hägrar?
Fattar inte att folk orkar att hålla på å lägga sig i allt!

Vill iaf säga att jag älskar din blogg och den är en stor inspirationskälla!
Fortsätt precis som du gör!

Ha en fortsatt trevlig dag =)

2007-10-09 @ 15:17:54
Postat av: Emma

Detta är en av få bloggar (som tillhör folk jag itne känner) som jag läser. Jag blir så glad av att läsa härinne! Elian är otroligt chamrig och söt.

Postat av: Kicki med Cindy, Cody Kyle och Tyler

Så mysigt, underbatr att bo så nära grönområde.
Hoppas att det är ok om jag länkar till dig från vår blogg.

2007-10-09 @ 17:10:09
URL: http://kampelycke.blogg.se
Postat av: M

Din blogg är min absoluta favorit! Och att vara positiv är bara bra, det smittar ju av sig! =) Ni är en så fin familj. Bry dig inte om dumma kommentarer.

2007-10-09 @ 17:52:05
Postat av: Madde

alltid så mysiga och fina bilder. Du verkar vara en fantastisk mamma. Jag längtar så efter barn när jag läser din fina blogg. Hälsn Madde

2007-10-09 @ 19:22:16
Postat av: angelica

Din blogg är så MYS! :) Jag älskar din blogg, du måste fortsätta! Du och din familj är så söta! Du måste vara en av världens bästa mammor! :) Jag vill själv ha barn när jag ser hur kul ni har det! kram

2007-10-09 @ 19:37:41
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: josefine

Tack så mycket, jag blir alldeles rörd!
Länka på allihopa =)
KRAMAR!

2007-10-09 @ 20:01:15
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sofie

Riktigt kul att du fortsätter blogga! Din blogg är hur bra som helst! Glöm alla dumma kommentarer! Det finns en anledning till att du ligger högt upp på bloggtoppen. Du är bra bra bra! :)

2007-10-09 @ 20:22:53
URL: http://pimimim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0