Hejdå Mormor....

Tack för allt mys o all kärlek Mormor, vi ses snart igen i Stockholm!


Hejdå Mormor....
Ikväll blev det takeawaythaimat.
E har kört Mormor o jag har lagt hjärtat. Han somnar nu med Byssan Lull på repeat på macen, helt tyst bökar han omkring i sin säng ganska länge o sen lägger han sig skönt o somnar. Vår underbara skatt, du är så duktig!

Imorgon har jag min efterlängtade frisörtid, ska fixa slingor så jag blir ljus igen. Kvällsplanerna är partaj med Petronella, så skoj!!!

Ser IDOL o myser nu, blir tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Söta Elian! :-) Vad skulle du vilja att din dotter hette om du får en dotter i framtiden? Om du tänkt på det? :-) Min dotter heter Nova men om jag skulle få en son skulle Elian & Albin vara favvisar :-) Kramis

2007-10-05 @ 23:17:06
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0