Kollektivt....!

Ja vi trodde riktig t-bana kom men förseningar visas inte på "tavlan" o jag o Elian bara hoppade på... Han käkade kalkonfilét så jag hade full sjå att hålla koll på det o helt plötsligt tittar jag ut o känner inte igen mig... =) Vi hade åkt helt fel. Sen åkte vi sex stopp tillbaka o då var alla t-banor sena. Stoppfull t-bana o jag fick bära en Elian som ville ner på backen o gå... Men hem kom vi! Just idag var inte kollektivtrafiken min grej då bussen på vägen till Majorstua var full med barnvagnar så vi fick ta nästa. Det var SKÖNT att komma hem =)

image1900

MMM jag har kalkon! O yoghurt åt han också! Tur vi nyss shoppat matpacke =)

image1901



image1903

Vilse!


Kommentarer
Postat av: denise

får inte nog av o kolla ;D han e så söt!

2007-10-22 @ 19:58:42
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: josefine

ååå tack snälla du! håller med =)

2007-10-22 @ 20:13:20
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0