Lyxig stund

Jag valde att mammalyxa, Elian somnade kl 9 ute o jag har duschat, tvättat håret, torkat det o klätt på mig!
Annars hänger han med på det mesta men nu då han vakar är jag klar.

image2006
Rosa himmel då jag vaknade!

image2007
Vi har sen vi flyttade ifrån badkar ( hade badkarsskötbord) inget skötbord o jag är glad för det! Detta är smidigt o flexibelt, att ha en plastbädd ifrån IKEA o en korg med blöjor o våtservetter o salva. Man kan flytta omkring o göra rent lätt som en plätt! Sängen brukar det oftast bytas i, Elian ÄLSKAR att kasta sig bland kuddarna naken =)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Håller med dig till 100%! Vi hade ett skötbord från början men när vi flyttade (minsta sonen var då 2 mån gammal) så hade vi inte längre plats för skötbordet och nu har vi plastbädd på tvättmaaskinsbänken i badrummet, inte så länge till dock men lite till =)

2007-10-31 @ 10:34:20
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: hanna

har aldrig lämnat någon kommentar, men vilken bra mamma du är, och världens sötaste son. Vad står det ovanför sängen? Kram!

2007-10-31 @ 10:56:43
Postat av: Sophia

Vet att frågan ställts förut men nu får du den igen: vad står det på väggen i sovrummet?
Kram Sophia

2007-10-31 @ 11:11:01
Postat av: Emma

Åh, härligt! Vi brukar också byta blöja i sängen & Nova älskar också att mysa naken bland kuddar & täcken :-) Imorse hände det dock en olycka.. tur att bebiskiss inte luktar ;-)

2007-10-31 @ 12:41:23
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

så mysigt ni har det i sovrummet :)

2007-10-31 @ 16:48:43
URL: http://hannaevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0