Mysig höstprommis!!

Sen mötte vi upp Kristin o Scott o gick MYSIG höstprommis! 
Killarna har blivit stora sen vi sågs sist. 

Fina Kristin med Scott som tar sikte på bananen ;)

Vi gick inom United Bakery också o shoppade varsin bulle. Jag fick muta Elian med bullbitar eftersom han var lite less på vagnen då vi prommade till Majorstuen o sen omkring i parken. Elian är ingen vagnkille om det finns mark att springa o busa på. Han sprang omkring i gruset o ramlade hit o dit men brydde sig inte, hundar är ju SÅ spännande!

Nu sitter jag äntligen i soffan o ska MYSA ikväll. Vi har en liten ny plan inför läggning o natten... Får se hur den går. 



Kommentarer
Postat av: zophie

Haha nä det är klart. Allt är ju så spännande i den åldern. Massa att upptäcka hela tiden. Söta är dom i sina vagnar i alla fall =)

2007-10-03 @ 20:30:49
URL: http://zophiemadeleine.blogg.se
Postat av: Karoline

Hej!
Eran dag verkar varit bra, vi har också haft en bra dag men dock utan sol. Ha det bra.

2007-10-03 @ 21:42:10
URL: http://enmamasliv.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Tack för att du svarade på var ni fått tofflorna. Tyvärr så blir det nog inga till min fru eftersom dom var köpta i Norge. Det ser alltid så skönt ut när barnen sitter inbäddade i sin vagn. Jag önskar att jag kom ihåg den känslan.

2007-10-03 @ 22:32:46
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ååå va mysigt att ligga i en barnvagn. Det va tider det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0