MYSIGT BESÖK!

Vi fick SÅ mysigt besök idag. AnnaStina hade shoppat med cider o goda vaniljbullar ifrån Baker Hansen som vi mumsade på o firade att hon gjort sitt jobb SÅ bra. Jag fick kika o jag är IMPAD! Men inte förvånad alls =) 

Elian testar Johannas napp, hon ser ganska förvånad ut!

Här får du tillbaka nappen igen =) De är SÅ söta!


E matade våra hjärtan med Kyckling & Risotto!

Mammas! 
Är så glad jag har dig o Johanna i vårt liv vännen, du lyser upp mina dagar!


LEK!!!

SÖTA Johanna softar!



Kommentarer
Postat av: Angel

Gud så fina bilder och ungarna äör ju bedårande as always ta hand om er

2007-10-01 @ 22:49:09
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Sandy

Din E verkar vara som min J, pyjamasbyxor så fort han är hemma! Har sett flera bilder när han har pyjamasbyxor (de rutiga).

2007-10-02 @ 19:19:45
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0