Perfekt dag!

image1929
Tittut o välkommen!

image1930
Jag o klumpen som nyss fått ny blöja!
Svart top Cubus, svarta byxor H&M o rosa MAMMAtopp. Kommer skriva mer om dem en dag!

image1931
Sötisar!

Elian o Johanna är så söta, dansade till musik, lekte, åt, busade o smakade våra bullar såklart =) Sen skulle Johanna sova trodde vi alla =) o Elian var såå trött. De små vinkade till varandra o vi såg det som ett tecken o vi gick ut o Elian slocknade på sekunden sött i kylan. Jag fick shoppat present o en skön tur till stan o igenom Slottsparken! Landade på Kaffebrenneriet vid S&S o läste MAMA (kunde inte hålla mig....) o drack cappuccino o åt en kycklingmacka. Sekunden jag är klar slår Elian upp sina två blå. PERFEKT DAG!!!

Vi snabbshoppade på Ting o sen hemåt o här är vi nu. E kommer snart o jag LÄNGTAR efter massage!

Just ja, mitt möte bokades om till måndag. Därför vi skippade jobbet idag.



Kommentarer
Postat av: Emma

Underbara mammatröja! :-) Vad fina ni är allihop! =)

2007-10-24 @ 15:28:51
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: emma

vart är tavlan köpt, som syns bakom dig med mammatröjan?

2007-10-24 @ 15:35:06
Postat av: Stövelkatten

Vad mysigt det översta kortet var, det blev ett häftigt perspektiv när hon "kikar fram" bakom prismorna!

2007-10-24 @ 17:48:40
URL: http://marieakerblad.blogg.se
Postat av: Petronella

hej hej gumman... förlåt jag ik svarat. har inga pengar på min mobil.. Var på praksis när du ringde.Fy för en dag, hatar att bara följa efter någon som en obruklig svans:)
Så fina foton, Ni är ju så fina!!!
puss puss

2007-10-24 @ 17:57:43
Postat av: Elin

sån söt mamma du e :D

2007-10-24 @ 19:17:18
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: josefine

Emma: tusen tack!!!
emma: denna fråga får du ställa till AnnaStina!
Stövelkatten: tack! jag gillade också den bilden!
Petronella: jag förstod det =) Chansade! nej men känns det inte kul alls? HOPPAS det ändras! puss o kram o tack för söta ord =)
Elin: TACK!!

KRAMAR

2007-10-24 @ 20:49:41
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0