Sov sött

image1965
Happy!

Var inne o pussade på Elian nyss, han sover sött men hostade till. Ingen feber o helt ljuvlig som alltid...ÅÅÅÅ som jag älskar dig kära skatt!!!
Har nätshoppat lite o bläddrat i Söndag & Hallå ( nästan samma innehåll =)) o nu ska jag hänga en tvätt o sova.

Imorgon hoppas jag Elian mår bra. Har planer på en skön lunchprommis så han får sova i friska luften. Hann inte posta det jag tänkt ifrån Sverige så några paket ska skickas imorgon....
Kommer kännas som en söndag för mig imorgon tror jag.

Elian kommer passa i denna!


Piggar upp en grå outfit, jag ÄLSKAR grått!


Leggings

Kommentarer
Postat av: Anonym

FINA saker! o vilken sötiskille

2007-10-29 @ 09:08:00
Postat av: josefine

tack!!
Elin menar du denna? H&M!

2007-10-29 @ 19:16:46
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0