taxfreeshopping!

image1958

Jag blev så positivt överraskad då jag kom till Norwegians incheckningsdisk idag... De sa att de skulle hämta en lånevagn! Jag sa OJ SÅ BRA!!Det var jag som tipsade om det för någon vecka sen o redan är det fixat. Men kan detta vara en resevagn? Eller är det en dockvagn? Jag skrattade o Elian kunde INTE sova vidare i denna så vi fick avbryta sömnen men det gick bra. Haha hjulen stod på sne o vi såg allmänt roliga ut med denna vagn. Elian tyckte nog att han hamnat lite väl nära marken?!

Kommentarer
Postat av: sessan

Nu måtte jag faktiskt skratta här jag sitter!!
Jag förstår att ni undrade om det var en dockvagn alltså.
Hi hi hi

Välkommen hem vännen

2007-10-28 @ 19:50:49
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

hahaha jag VET!! Tack söta, tack för sist!!!
kramar

2007-10-28 @ 21:08:36
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0