Ute på tur!

image1985
Lovely sol ute idag! Luft o cappuccino hjälpte mot min huvudvärk!
Vi gick inom posten o sen satte vi oss på Lille Kokosbollefabrikken. Så mysigt o Elian var inte trött ( han sov imorse 1,5 h tror våra sovrutiner är lite rubbade då han vaknar 6 nu sen det blev vintertid...) Vi åt kycklingbaguette o kokosboll.

image1987
Mys!

image1988
-Jag vill HA!

image1989
NÖJD!
Sen E gav honom en smakbit en gång i vagnen är detta supergott tycker Elian. Han åt o njöt, vi delade.  Såna här caféstunder får man njuta. Extra mys att göra det då jag vet att han är krasslig o  förtjänar all lyx han kan få. Snart jobbar jag o han röjer järnet med småisar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0