vår kväll!

Vi fick jättemysigt besök! Tore o Julie kom o käkade spagetti med köttfärssås, grönsallad, parmesan o votlöksbröd. Sen lite barntv o så. Elian sover sött men verkar drömma lite mardrömmar ikväll... Hoppas han får sova som en prins. E är o hämtar bilen o jag ska kika på Greys o äta lite glass. Badade Elian då det var dessert här =)

image1855

MYS!

Hoppas ni myser ikväll! Jag ÄLSKAR att vara vi tre, familjekvällar som dagar är det allra bästa. Igår då vi åkte hem kände jag att det var lite oartigt men så är jag om dagen, vill orka med Elian dagen efter. Varje minut är dyrbar.

Passar på att säga GRATTIS Maria, Morgan & Emmie till en PRINSESSA i familjen! Är STOLT o lycklig för er skull!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0