elians nya idol

elians nya idol

Jag har fått SOVA! La mig i soffan med blader o somnade. LOVELY!
Något mindre lovely beroende på hur man ser det är att Elian totaldissar mig för Uffe. Han måste känna på sig vilken fantastisk Pappa han är. O har man inte sin egen till hands så tar man den bästa man kan få låna :) Men det är ju lite befriande...eller inte för mig att inte bli vald först...  :)
Nu äter vi vitlöksbröd o hemmagjord pizza ska lagas, ÄLSKAR att vara hemma hos familjen! Elian har klippts lite också, Moster ska fortsätta imorgon då Elians tålamod tog slut. Söt är han iaf...såklart =) Bilder kommer senare eller imorgon! 

Kommentarer
Postat av: jenny

åh du ! du har sån fin blogg..
hur får man bilder och allt det på vänster sida och hur får man sån fin bakgrund..? skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa mig.. har precis skaffat mig en blogg

2007-09-14 @ 19:27:10
Postat av: baby

OJ vad Elian är lik dig! Så fina båda två!

2007-09-14 @ 19:56:54
URL: http://voljeti.blogg.se
Postat av: ashi

Hei vennen, Når kommer du hjem??? Søte Elian! Nå må gutta snart treffes så kan de "gå tur" sammen, haha
Ha en super helg. Puss og klem A.

2007-09-14 @ 21:10:40
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Erika

Hej! Ville bara börja med att säga att jag gillar din blogg otroligt mycket! har blivit fast =) Å va söt lilla Eilan är=)
Tänkt fråga dig vad det är för läppglans du använder?=) Ser så otroligt fint ut!
Trevlig helg! KRAM

2007-09-15 @ 00:23:19
Postat av: josefine

TUSEN TACK!!!!
be blogg.se hjälpa dig eller läs på deras sidor så ska du nog klara av det Jenny! Lycka till!
baby: TACK!!! =)
Ashi: mandag! absolut må de få leke snart, savner dere! stor klem
Erika: TACK!!! Jag använder oftast bara läoostift, Mary Kay men ibland llipgloss över då i samma märke. ( färg läppstift: paradise pink o lipglosss coral rosa!)
GLAD HELG !KRAM

2007-09-15 @ 09:24:26
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0