HEMMA!!!

Nu är vi hemma, E tar på en nybadad Elian pyjamas. De har saknat varandra!!

Tågresan till Arlanda gick toppen tack vare en underbar man som hjälpte mig på och av tåget. Han var så himla gullig o sa då han hjälpte mig av att det är typiskt svensk att ingen hjälpte mig då jag kom till stationen. Hade massa packning o det gick men var väldigt tungt. 

Sen gick vi till terminal 2 o i den långa gången med massa färgade fönster så sprang han omkring o jag packade in vagnen. Det gick med nöd o näppe att ta oss till incheckningen. E var chockad då vi kom o undrade hur vi klarat oss hem!? Vi hade en extra bag då vi fått låna en mysig åkpåse av Syster. 

UNDERBART söt tjej i incheckningsdisken som checkade in ALLT, dvs även vagnen. SKÖNT! Sen sa hon att det är på G att de ska ta in vagnar dit så man har en lånevagn. Jag blev LYCKLIG! Då jag snabbt shoppade en parfym till E så kröp Elian omkring o busade o jag var genomsvettig med pcväska, skötväska o en klump att hålla reda på. LÄNGTAR till den dagen de har vagnar / shoppingvagnar med plats för barn! Man svettas en del då man ej kan sätta honom ifrån sig. Gav honom smoothie o bananyoghurt i en barnstol ( alla bord var upptagna) o jag satt på golvet. Han var HELT vild idag, busigare än annars o på flyget var det SKÖNT att landa så han fick springa då han såg E. Visade STOLT upp sina gåkonster :)

NU ska familjen MYSA!!!!!!!!! 


Jag på tåget!


Elian nyss vaknat - MMS till E. 
Jag läste blader o käkade gotta då Elian sov o så sov jag själv, kände mig febrig o mådde superilla. Men han sov två timmar i sin vagn - LYX!



Kommentarer
Postat av: Emma

Att folk är så lite hjälpamma. Ibland skäms man över att vara svensk. Är norrmänn bättre på den punkten? Skönt att ni är hemma. Ni verkar vara en gullig familj. /e

2007-09-17 @ 20:02:50
URL: http://minvardagfestochmittemellan.blogg.se
Postat av: Angel

Bra att hemresan gick bra i alla fall...Trevlig kväll på er

2007-09-17 @ 20:36:18
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Maria Östberg

Å va mysigt att få komma hem till din E igen :-). Vad glad han ska ha blivit när Elian sprang och mötte honom :-). Krya på dig!!

2007-09-17 @ 20:51:02
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Zandra

Välkommen hem! Hoppas du mår bättre och att E tar hand om dej!
Trevlig Kväll!
Kram Kram Z

2007-09-17 @ 20:58:24
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: angelica

skönt att ni kommit hem välbehållna!! nu ska jag kvälls fika lite! puss puss

2007-09-17 @ 21:33:28
Postat av: josefine

TUSEN TACK!!!
Jag tror att man kan ha tur eller otur, norrmän är väldigt glada o trevliga generellt men svenskar är nog lika glada om man möter rätt person =)

2007-09-18 @ 20:08:29
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0