i solen!

Samtidigt som jag bloggar käkar Elian päron o vill se Imse Vimse hela tiden, man kan ju göra en del saker samtidigt om jag säger så.... 


Här sitter jag på Café o njuter. Cappuccino, grovscones o ELLE. Jag inser att dagens foton blev på nästan bara mig, men det är sista dagen E är ledig så så får det vara. 

Det var komiskt då vi var på väg att gå kom tjejen som arbetade därinne o plockade av bordet, jag sa du kan ta kakan. En smarrig ( trodde jag) chokladkaka som såg tjock, krämig ut med nötter. Jag sa den var inte så god, väldigt torr ( hade bara smakat en tugga). Hon sa: Ja vi är VÄLDIGT klara över det, tack för att ni säger till. Haha sen GICK hon in!?? Crazy, varför sälja den o framförallt varför inte fråga om vi ville ha något annat? Jaja, jag orkade inte ens bekymra mig där o då, var så glad över att ha mysstund med E.

I gräset, solen värmde skönt!
Vaggar vagnen lite så klumpen får sova färdigt...!




Kommentarer
Postat av: Annelie

Underbar dag ni verkar ha haft! Här öser regnet ner o jag sitter med en kopp kaffe och läser bloggar. Fin munkjacka du har, var har du köpt den?

2007-09-02 @ 15:18:14
Postat av: Jos

Vart kommer jackan ifrån? Snygg!

2007-09-02 @ 16:11:29
Postat av: Sara

Du är så himla fin! och du har en väldigt söt son också! kram på er !

2007-09-02 @ 17:58:31
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad skönt det är att njuta av solen!!

2007-09-02 @ 18:00:50
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: mams

Nu ser jag att Du är lik mig när jag var ung. Otroligt!

2007-09-02 @ 19:19:38
Postat av: josefine

Å tack!!!
Jackan är ifrån H&M 498 kr, munkjackan är Vero Moda i våras, grå är den. Love it!

2007-09-02 @ 20:25:46
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0