lek!

Jag såg förut då Elian skrattade att han har fått två bjässar till tänder nere på sidorna. AJ så ont de måste ha gjort, tror det bidrog mycket till krångliga nätter....

Vad har hänt med vårt lille hjärtegull? Blivit EXTRA busig sista dagarna. Han är VILD! Ska klättra upp o över ALLT som kommer i hans väg o sen gärna KASTA sig rakt ut = många olyckor om dagen...


Mitt i en mysobusstund! Kastar sig omkring då han klättrat upp på kuddarna....
-Mamma, jag möblerar om lite härhemma jag. Borde SKA bort!


Vi satt mittemot varandra på golvet jag o E förut o han gick steg emellan oss, SÅ sött o så duktig han var. Annars orkar han inte riktigt o tappar balansenmen nu gick han många många steg! 

-De här plåtarna ska ut o de ska man slå på, jag tycker det är SÅ kul Mamma!


VILDA Elian!
Vi älskar dig. 

Nu ska Elian bada o sen förhoppningsvis käka MASSA gröt o sova sött. Vi körde inte pistageglass till middag men köttbullar o pastaskruvar, det blir glass i soffan o FILM! Knocked up o det passar bra för oss.... zzzzz

Kommentarer
Postat av: Angel

hAHAHA FULL RULLE,Precis som det ska vara

2007-09-04 @ 18:40:55
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Sessan

Stackars lille mann det gör ju rejält ont när de stora bissarna skall upp. Då är det ju inte konstigt att han har strulat lite med sömnen.
Våran sessa fick nästan alla tänder i loppat av en 3 månaders period & det var hemskt jobbigt & jag minns det med fasa. Hon var mellan 6 & 9 månader & jag fick faktiskt besked om att amma henne mycket, uff kanske inte så smart å säga till dig som jobbar med amme slut....
Men om det hjälper lite på smärtorna på kvällen!??
Massa kramar

2007-09-04 @ 18:42:24
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Anna

Haha så söt. Kom tänka på hoppas att du inte tar illa upp. För jag kan inget om barn men jag tänkte på mig själv hur de är . Du Har skrivit att han sover dåligt på natten,de kan inte ha något att göra med att han äter gröt innan han lägger sig. För om jag skulle äta en massa gröt och sen lägga sig så börjar magen att arbeta och sen är de svårt att somna. De är bara en tanke jag kom på.=) Kram

2007-09-04 @ 18:44:23
Postat av: Annelie

Det måste vara kul att ha en sådan liten vild en hemma ;)

2007-09-04 @ 18:44:57
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Josefin

fina bilder :)

2007-09-04 @ 18:47:49
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, va söt! ;)

2007-09-04 @ 19:07:55
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: josefine

Tack!!
Ja att amma hjälper men nu är de ute =)
Att han käkar gröt är ingenting som gör att han vaknar mitt i natten =)
Tack alla söta!kramar

2007-09-04 @ 19:20:23
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Nina & Romeo

På smällen (som filmen heter på svenska), är bara så bra. Nästan så man blir lite sugen på en till, men d får nog vänta för min del. Är också på jakt efter skor till R, men jag vet inte vad jag vill ha riktigt. Vore kul att se och få lite inspiration. Tack för att vi får följa Elians utvekling. Han är så söt! Kramisar

2007-09-04 @ 19:24:53
Postat av: Pethra

Störtcool kille det där men jag är ändå glad att vi fick en liten tjej, då är det liiiite lugnare men bara liiiite :o)

2007-09-04 @ 21:14:40
Postat av: josefine

Bra att filmen är bra, jag tror det jag med. Gillar "Izzie" :)
TACK för snälla ord om vår lille galning :)

2007-09-04 @ 21:28:20
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0