mysigt besøk!

mysigt besøk!

Hær strax innan maten. Elian o Petronella! Jættemysigt att få besøk. Idag blev det tacos hemma hos oss!

Elian har varit såååå trøtt idag o har velat amma men fick bara lite imorse. FRAMSTEG! Han har inte sovit på eftermiddagen o han sover NU i skrivande stund. Hoppas han sover søtt nu. Jag la ner honom, stoppade om med tæcke o lite vatten o en sång senare så sov han søtt. Han blev tokglad då E kom innanfør dørren efter jobbet o E likaså, men han verkar vara førkyld. Stora E alltså =) Ont i halsen o huvudet...

Min macladdare har smælt (!?) sønder så jag har ingen dator nu igen, ska inom en macbutik o klaga imorgon. Annars kostar en ny øver 700 kr, det lægger jag gærna på annat..

Så nu ska E få sin pc tillbaka ( vi har en stationær också men jag tycker det ær så trist att sitta vid en sån =)) o jag ska blæddra i blader o NJUTA att Elian somnat føre 21 o att jag tagit mig igenom dagen utan att sova eller ge efter før Elians vilja o SOLEN skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0