Saker man tänkt....

Jag hade planer att 

*fixa pass till Elian
*Se på en bröllopslokal
 men får se vad vi hinner med! 

Har iaf blivit SÅ sugen på Vera Wanglänningen o ska nog låta sy upp en liknande fast med gammelrosa band i midjan + matchande skor. INGET kritvitt i form av skor, väska men klänningen kan gott vara vit om jag bryter av. Känner att jag egentligen vill ha lite vintagekänsla över min look men det kan ju vara lättare sagt än gjort.. OOps måste jaga Elian igen, korta inlägg = säkrast så!

Kommentarer
Postat av: Anna Cecilia

Åh vad spännande, ska själv gifta mig nästa år (Maj) Klänningen från Vera Wang är superfin som du tidigare visat, vill själv ha något liknande dock inte med band i midjan, men gärna med tyll och axelbandslöst. Hoppas du finner det du söker! ha det bra! Mvh, Anna

Postat av: angelica

heej gumman! hur har ni det här hemma? ni ser ut o må underbart! =) messade dej igår, till ditt nya norska nummer, men vet inte om detkom fram... tänkte om jag skulle kika förbi ngt under veckan o hälsa på er! är ledig hela veckan så... skulle vara så mys! o om ni hinner såklat! =) vet att du brukar kunna ha ett ite pressat schema =) puss o ha en underbar dag!

2007-09-12 @ 09:31:31
Postat av: josefine

Anna Cecilia: Å så kul! Ja jag hade tänkt mig att det ej skulle vara band men nu blev jag sugen att inflika det rosa på så vis....vi får se!
angelica: Jag fick det, förlåt har två mobiler o vet ej vilken jag har påslagen hihi! Vi hörs imorgon! PUSSAR

2007-09-12 @ 16:19:21
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0