SHOPPING!

Först åkte vi till Babyshop o där hittade vi en MYSIG o praktisk vinterpåse. En svart reflexpåsen kallas den visst. Det är lammskinn i den som kan användas separat eller i påsen ( knappar) så den kan bli supervarm om det behövs men nu har jag bara skinnet i med filt. Sen kommer han att ha sina täckbyxor o jacka ifrån POP i vinter så det kommer inte behöva vara så varmt i hans påse, får nog ha den lite öppen. 

Jag MÅSTE få klaga lite på service generellt i Babybutiker. Är det bara jag som upplever ganska dålig eller halvbra service? De liksom vet att vi ska köpa oavsett eller hur tänker dem? Hon som är butikschef är värst på Babyshop, den tjej som först hjälpte mig var jättesöt men så kom butikschefen o liksom tog över o faktiskt förstörde min positiva upplevelse. Jag har så många gånger blivit besviken i såna här butiker. De säljer trots allt DYRA saker i såna butiker.... Skärpning!!

Skönt att ha det gjort! Sen hem o lämna den, tillbaka till Majorstua för att fixa skofrågan. Har tänkt på skor länge nu men det blir inte av, han sover oftast då jag är ute o går o han ska ju såklart prova skorna. Men jag hade rätt, han skulle ha stl 23 =) Började prova skor innan vi hann få hjälp o det var helt riktig hylla vi kikade på. Det blev blåa skor, nästan bruna men jag ångrade mig i sista stund. Blått är flott =) 


Sen ett par filttofflor med möss på, jag tyckte de såg så mysiga ut. De kan han snart ha härhemma då han går omkring, ännu är de lite varma. Märkte skillnad direkt då han fick skor på sig. Han gick STADIGT o han blev så STOR. Vart tog vår lilla bebis vägen?!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Söta!

2007-09-05 @ 19:19:09
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: ICIA

vilka mysiga!

2007-09-05 @ 19:32:31
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: Sessan

Åh där träffade du rätt på mirakelpungten hos sessan!! Dålig service i barn branshen....
Vet du vad det är så dåligt att jag kräks. Efter att ha tillbringat 2,5 år på internett & i alla möjliga barnbutiker köpt massa & sålt så har jag fått mycke erfarenhet kan man säga. & det är bara så ruskigt pinsamt att jag som regel alltid kan lära personalen massa om en vara jag vill ha demonstrerad för jag ens köpt den.
Jo jag är över genom snittet intresserad i sånt, men butiks personalen skall ju vara spiss kompetansen vel!?
Värst är det när det kommer till barn stolar till bil, jag vet inte hur många gånger jag ingripit i butiker där personalen regelrett informerar föräldrar fel om ett sete.
Josefine, igår skrev jag en LÅÅÅÅNG mail till Bugaboo om bla hur du blev bemött på Fru Lyng & några andra episoder.
Stackars Anna på Bugaboo när hon öppnar den mailen *fniss*
Fast hon vet vem jag är & dom sätter pris på att få veta hur det föregår här i Norge. Får nog inte svar så fort för jag räknar med att dom är på mässor nu om dagen.
Men du skall bli informerad om vad hon svarar.
Über söta skor & tofflor!!!
Kram

2007-09-05 @ 20:29:29
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Nina och Romeo!

Åh, va fina skor han fick. Och ja, blått är flott! Ska snart ut på skojakt, men svårt då Romeo inte går än... Men d kommer väll nu i höst/vinter nån gång. Dem ska ju vara lite stora också, så dem kan växa lite i dem. Får se va d blir. Fina Converse också, nu blev jag sugen på dem också. Inte alltid bra att läsa din blogg ;). Jag blir ju såååå shopping sugen. Ha en mysig kväll!

2007-09-05 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0