tidig kväll!

Nu har jag duschat o gjort inpackning. Tagit en riktigt lång dusch utan stressen som jag har på morgonen då Elian leker i sin stol med mig i badrummet. Orkar inte tvätta håret imorgonbitti då vi får tidigt besök men duscha måste jag alltid för att vakna till liv! 

Ska snart lägga mig, ögonen är så trötta o jag har mått en del illa idag, vet inte om det är sömnbrist som gör det. Men varför inte testa att hoppa i säng tidigt. Har också mailat med en litet privat "dagis" hos en familj tre minuter härifrån. Pratade med dem för någon månad sen men jag tyckte det verkade så krångligt att barnen hoppade mellan allas hem varje vecka + att jag ej ville / kunde ha dem hos oss då vi ej ska lämna Elian fulltid. Men vi fick plats ändå men tackade nej. 

Nu känns det mer intressant, om jag får inskola ordentligt o vet att han har det toppenbra. Kunna jobba ca 8-13 o ändå hinna gå en prommis med honom, laga mat till E kommer hem. Vore lovely.  Plus att de nu håller till i ett hem bara. Har vi helplats så kan jag evt jobba in förlorad tid ( räknar med en del sljukdomar =)) Oj nu ser jag att det är ett gammalt Greysavsnitt på tv, Izzie är min favvotjej. Häftigt kvinnlig o stark! NJUT kvällen nu. 




Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej! Jag tycker absolut du ska satsa på det "dagiset". Gick på ett sånt när jag var liten, kallades 3-familjssystem. Var toppen att leka i olika hem med olika leksaker varje vecka. Kram

2007-09-25 @ 22:31:54
Postat av: Daniel Andersson

Hej!
Jag undrar om du skulle villja vara intresserad av att byta länk med oss på KändisSkvaller? Vi har över 1000 besökare varje dag och det ger dig lite extra trafik från oss.
Är du intresserad skicka ett mejl till [email protected] så hör vi av oss!
Mvh
Danne
www.kandisskvaller.com

2007-09-26 @ 00:37:25
URL: http://www.kandisskvaller.com
Postat av: Angel

vad kul att du fått in honom på dagis å ja det blir ju en del ensam tid för jobb och som du säger matlagning d låter ju mys

2007-09-26 @ 07:04:17
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: josefine

Kattis: så bra att du kommer ihåg fina minnen!! Nu är de dock på samma ställe, vilket jag gillar mer =) Ha en fin dag! kram
Angel: har inte fått in honom ännu men ska dit o kika på torsdag! kram

2007-09-26 @ 09:43:23
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0