UNDERBAR EFTERMIDDAG!

Vi hade sån tur idag, fick MYSbesök av Bestemor, Tante o Onkel! Vi åt hemlagad köttfärslimpa o gräddsås med potatis o lingonsylt. Sen blev det muffins med rosa glasyr o strössel. MYSIGT att ses så här tidigt direkt då alla slutar jobben.  Jag ÄLSKAR att ha familj omkring mig. 

Elian också, han håller om alla o lägger huvudet mot bröstet o bara myser. Att han är så älskad av så många betyder så himla mycket för oss. Hjärtat blir ännu varmare då man ser det.

Bestemor läser saga!

KUL!

Söta Heidi!

Alltid bus o stoj!



Nu är E på pokerkväll o jag ska MYSA framför tvn o inte göra någonting. I LIKE!
Njut kvällen!!

Min mail ligger nede så ni vet, kan inte publicera pizzareceptet då.... men det kommer.

Kommentarer
Postat av: elin

mysigt! det är så härligt att ha familjen nära!

2007-09-19 @ 19:25:19
Postat av: angelica

Vilka mysiga bilder! :) Och din design är jättefin ;)

2007-09-19 @ 19:35:05
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Sara O.

Helt underbara bilder!
O vad snygg 'Tante heidi' är :D

2007-09-19 @ 20:54:47
Postat av: josefine

Ja jättemysigt o de är så härliga!
Heidi är jättevacker!!

2007-09-20 @ 18:23:43
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0