ute & leker!

Idag undrar jag om E är sann? Han har sannerligen förändrats då vi varit borta så länge. Idag då vi käkat tog han med sig Elian ut o de lekte i lekparken. Även fast det blev lite sent så kände jag att jag ej orkat med honom som jag borde idag = han har bara suttit inne med mig. Så de lekte o hade jättekul o jag svarade på lite mail o fixade. 

Sen då de kom hem startades dammsugaren o jag torkade damm. Teamwork o sen badades Elian o käkade gröt o somnade sött med vällingen i munnen. Nu sitter vi o myser i soffan. Jag tror verkligen att man ska köra på då man kommer hem efter jobb / skola eller vart man varit o SEN slappa då barnen sover - SÅ SKÖNT!

Nu är all tvätt hängd, hemmet är rent, disken diskad o vi kan NJUTA KVÄLLEN! 
Tack Eivind för att du är min prins. Behövde detta mer än någonsin idag.

På väg ut!
POPbrallorna är alltför stora ( 92) o vi tror inte han kommer hinna växa i dem, ska ringa o se om det finns 86 kvar imorgon....Så det blev mysiga ullbyxor.

Stora vantar ;)


Ute o går!


Med Pappa blir man SMUTSIG - precis som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: Angel

Märks att E saknat Elian det ser man så tydligt på båda inläggen det e ju så gulligt,ni är så gulliga.

2007-09-18 @ 20:45:32
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

ja verkligen, å tack snälla söta du! ha en underbar kväll! kramar

2007-09-18 @ 20:48:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: miss

Haha jag har samma soffa o samma täcke liggandes är just nu. ;-) Lr likadan som det heter.. :-)

2007-09-18 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0