Vår dag!

Idag ringde jag en del samtal angående pass, medborgarskap o annat! Så nu vet jag vad som krävs innan vi åker till polisen o ställer oss i kö. Sen somnade Elian i vagnen o jag jobbade nästan en timme, jättekul! Sen åt vi lätt lunch o åkte in till Birsta. Barnens Hus hade noll fina skötväskor men jag visste att Babyproffsen skulle ha Skip Hops så det blev prommis dit ifrån parkeringen på Barnens Hus. Ville inte slänga in o ut Elian i bilen.

Det var nästan storm men han låg mysigt inbäddad o solen strålade. Jag gick supersnabbt, skönt med lite motion äve om det var en minitur. Kom fram o hittade äntligen en skötväska, 750 kr. Dyrt! Men men nu har vi en bra, neutral o sportig!

Sen sov han i vagnen o jag gick på Charm o satte mig ute. Det blåste så bullen nästan flög iväg men jag lyckades få en del gjort. Sen strosade jag in på centret o inom H&M. Shoppade åt mig o Elian fick tuffa jenas+ tröjor, mössa o sockar av Mofrar i försenad present. Alltid kul då jag får välja själv =)! 

Vi körde hemåt o Morfar kom o hälsade på. Elian stylade o gick, klappade i händerna o vinkar massor då man ska gå eller säger hejdå. 

Vi har ätit lax i ugn, pressad potatis o citronsås idag o Elian ville vara med Uffe HELA tiden, väljer sina favoriter o har pussat Isak o Tinna massor idag. Log gjorde han som bara den då Alice kom hem också, kort sagt: vi TRIVS!

Nu sover Elian o jag o Isak ska åka iväg o shoppa lite gotta, sen tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0