Friends!

NU somnade Elian här... Han har varit helt tokig sen kl 19 då jag la honom. Han pekade på garderoben flera gånger och ville INTE sova. Efter oräkneliga in och ut ur hans rum sover han nu efter en extra flaska välling. Men jag förstår att det blev lite mycket att smälta idag. Inte en sur min då vi var ute i timmar och myste i solen men han var SÅ trött kl 18 då vi handlade mat i butiken. Sen i bilen slumrade han nästan men jag fick hålla honom vaken. Så man kan nog sammanfatta kvällen med ett ord: övertrött!



Vi mötte upp söta Karin idag, det var så mysigt att ses! Att mina vänner bryr sig om Elian är SÅ skönt. Jag blir varm i kroppen och känner mig så avslappnad tillsammans med dem som verkligen accepterar att man har barn. Alltså de som hjälper till lite, det behöver bara vara en minut på H&M men den betyder MYCKET!


Anne och Karin inne på ORDNING&REDA!



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Goda vänner är guld värdt! :)

2008-04-19 @ 21:02:21
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sofia S

Mm det är så underbart! när man får barn inser man verkligen vilka som är förstående! Visst är det svårt för de som inte har barn själva att sätta sig in och förstå men man måste försöka! Det är verkligen guld värt med sådana kompisar!

Gud vilken dag ni har haft! Härligt! KRAMAR o trevlig kväll!!

2008-04-19 @ 21:22:32
Postat av: K

vad roligt att dina kompisars kläder matchar inredningen i bakgrunden ;D

2008-04-20 @ 01:22:30
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: karin

läste kommentaren där våra kläder matchar hyllorna på ordning & reda.. hahahahahaha det tänkte vi inte på! :)(jag la bara märke till mina fingrar i bandage ;))

Hade jättetrevligt idag och gör gärna om det snart!

tusen miljoner kramar!!!!!!!!!!!

2008-04-20 @ 03:20:33
URL: http://litentiger.blogspot.com
Postat av: josefine

Absolut! De måste inte ta hand om men iaf intressera sig lite för ens barn som är det finaste man har! ;)



Jag såg faktiskt att ni matchade då jag la in bilden, det ser lite arrangerat ut men är tagit i farten!

PUSS Karin det var SÅ mys idag! Hoppas jobb gick bra!

2008-04-20 @ 09:08:49
URL: http://prinsessans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är helt underbart med äkta vänner! När man får barn får man verkligen bevisat vilka som är ens riktiga vänner! =)

2008-04-20 @ 16:43:56
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0