Håvard bloggar!

Hei alle leserne av denne fantastiske bloggen.

Jeg var innom denne bloggen igår kveld, og klikket meg gjennom alle bildene fra juli 2007. Da var nemlig hele Aamodt/Nordstrand familien i Sverige og Sundsvall.
Jeg har värt i Sverige mange ganger för (systembolaget), men aldri i sundsvall.
Vi var på gatefestivalen, noe som jeg syns var helt fantastisk moro!
Derfor er planen og komme tilbake i år, men denne gangen kommer jeg med noen kompiser(sorry Elian, men du er litt for ung forelöpig.)

Uansett, det var ikke derfor jeg skulle skrive her idag. Jeg tenkte å bruke anledningen til fortelle om Elians utvikling:)

Forige gang jeg skrev her, fortalte jeg om en vanvittig glad guttunge som elsket å leke med hår og biler.
Jeg kan nå fortelle at han har blitt ENDA mer glad i å leke med hår og biler.
Men nå har han tatt det "to the next level."
Og med det så mener jeg at han kjörer rundt i sin egen lekebil, fram, tilbake, fram, tilbake og ikke minst, fram.
Elian koser seg fortsatt når et hode med masse hår dukker opp foran öynene hans. Men nå er visst mer moro å rive og röske fremfor å kose med det.
Derfor er det lurt å väre kort-klipt når Elian kommer inn i rommet..:)

Den lille klumpen har nå vokst og blitt en herlig guttunge som elsker livet.
Dagen er reddet når man ser Elian, og man drömmer om å få en like söt og fin gutt som han en dag selv.
Jeg ser fortsatt fram til den dagen han kan si navnet mitt, og jeg kommer til å svare med verdens störste smil om munnen.
Jeg håper at jeg fortsatt er förstevalget når Joss og bror skal velge barnevakt, selv om min söster gjerne ville hatt det anvaret.

Gleder meg masse til fortsettelsen og ser fram til masse morsomme stunder med verdens nydeligste unge:)


Til dere andre, vi kanskje ses i sommer.

Hilsen Onkel Håvard, ikke Hårvard ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att "Onkel" gästbloggar :) Elian verkar ha så mycket kärlek omkring sig, många vuxna som avgudar honom. Underbart! :)

2008-04-09 @ 21:30:19
Postat av: Mira

Vilken underbar familj ni är!
Så mycket kärlek.

2008-04-09 @ 22:50:36
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Annie

Ååååh, vad fint skrivet Håvard! Vi ses på Gatufesten i år igen, hoppas jag kan hänga lite mer med ert gäng än vad det blev i somras. Sköt om dig och din brors familj, särskilt Joss som jag saknar massor! Kram

2008-04-09 @ 22:55:15
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: Cissi

Vilken stjärna! Den som fångar honom kan nog skatta sig lycklig ;)
Hoppas ni alla får en härlig dag i den norska huvudstaden!

2008-04-10 @ 07:35:45
Postat av: Caroline

vilken underbar onkel!

2008-04-10 @ 07:46:12
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens positiva

Fint skrivet! :)

2008-04-10 @ 08:06:23
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0