JIPPIE - ITS SUNDAY!

Här strålar solen in i huset ( som jag ska visa fler bilder ifrån men vi har varit sega att fixa det vi tänkt fixa!) och vi äter frukost! Inatt vaknade Elian runt halv två och vägrade somna om i sin säng så han fick sova med mig. Men jag vägrade att han skulle gosa med mitt hår ( trots att det är mysigt, men det gör ont tillslut) och han sov till kl 8 bredvid mig. MYS!

Idag kommer E hem och vi längtar! Elian säger Pappa hela tiden och ropade på honom då han slog sig imorse. Tror E kan förvänta sig en del Elianmys då han kommer hem. Tydligen har han shoppat något fint åt mig så jag är SÅ spänd på vad det kan vara, vet att det är något i smyckesväg... :)

Grilla i skogen står på vårt schema idag, vi glädjer oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0