Liten kvällsrapport:

Nu sitter jag i soffan och har mest städat ikväll! Vi skulle egentligen ta ett ryck tillsammans efter jobbet men jag somnade i soffan efter kinamat och sov migi igenom dammsugning och lek tills Elian kom och drack sin välling bredvid mig. Mitt huvud kändes som ett sprängfyllt batteri som behövde urladdas. SKÖNT! Så då E åkte iväg en sväng ikväll vaknade jag till =)

Har också fått lyxigt samtal ifrån BRUDEN som gift sig idag, så underbart med kärlek! Nu ska jag kika på nyaste Greys på pcn, det är nog allt jag orkar med. Det ligger masa blader och väntar på vardagsrumsbordet men de får jag lyxa med en annan kväll. Att vi shoppade stort vardagsrumsbord är jag superglad för, bägges bärbara får plats + evt fika, ljus, blader... I like!

NJUT KVÄLLEN alla underbara.

Just det! Vill bara tipsa er att om ni letar efter en länk, info om något jag skrivit, tex smoothies eller så så kan ni söka i SÖKfältet nede till vänster!

Kommentarer
Postat av: Inez

hoppas du har haft en mysig kväll :)

2008-04-25 @ 23:22:23
Postat av: lanah

har du haft en bra morgon? :)

2008-04-26 @ 08:38:53
URL: http://laanah.blogg.se/
Postat av: josefine

Tackdetsamma! kram

2008-04-26 @ 12:57:10
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0