Shoppat åt Elian!

Så nu har de nyss hämtat vår gala tvbänk, de föröskte pruta men då har de kommit till fel person ;)

Elian är nybadad och la sig nyss. Sen vi flyttade hit känns allting så mycket roligare då man är hemma. Önskade att vi hade ännu mer tid hemma tillsammans men snart är det helg igen!

Jag shoppade kläder i stl nyfödd åt en liten prins som snart kommer till världen. Strosade omkring i butiken med tårar i ögonen då jag inte kommer få möte den lille förrän i höst. Men i mitt hjärta bor han redan. Sen gick jag en tur inom Cubus och hittade tröjor åt vår Lilleman som passar perfekt att ha till och från dagis under nya jackan som är lite tunnare.

Alla tröjor ifrån Peanuts ( Cubus)
Den röda + de två blåa med text på var riktiga fynd, 30 kr st. Den grå och den randiga kostade 99 och 149 kr.

Uppdatering: Min bästa väninna ska snart föda =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Väntar du ett syskon åt Elian eller missuppfattade jag hela grejen ? :-)

Många hälsningar och lyckönskningar med nya huset och allt vad det innebär / en trogen kommentator och läsare

2008-04-01 @ 19:24:18
URL: http://sofialofgrens.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur kan du veta att det är en kille redan? du ser inte så gravid ut - än. Men ett stooort GRATTIS! Gud va fantastiskt!

2008-04-01 @ 20:33:52
Postat av: Anonym

Eller är det ett aprilskämt....?

2008-04-01 @ 20:34:14
Postat av: Anonym

vadå? så du ska ge din väninnas barn kläder i höst?

2008-04-01 @ 20:56:41
Postat av: Prinsessan

Åh vad härligt att shoppa bebiskläder! Lycka till, till din väninna!

2008-04-01 @ 22:02:34
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: josefine

Min väninna ska få det i posten, hon bor på andra sidan jordklotet men vi ses i höst =)

2008-04-01 @ 22:54:52
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Cubus har mycket söta saker. Vad roligt att din väninna snart ska föda! Vi har en babyboom i vår bekantskapskrets just nu. Tre bebisar i februari och två till på väg bland våra vänner. :)

2008-04-02 @ 08:49:48
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0