Underbara dagar!

Som vi njuter av solen dessa dagar. Att äta ute och vara utomhus hela tiden är så skönt. Att ha en EGEN liten trädgård att gå barfota på är helt fantastiskt. Nu åkte E på fotbollsträning och Elian är nybadad och leker på golvet. Han ritar och säger orden. Stjärna, bil, sol, hjärta... ( som jag ritat). Orden bara rinner ur honom nu.

WOW. Jag satte på Miss Blue nyss och tänkte genast på att vi dansat så mycket till just denna låt. Så kastar Elian kritorna och vill upp i famnen för att dansa just som vi gjorde där vi bodde förut. MINNEN!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Som jag önskar att jag också hade en liten trädgård. Förhoppningsvis är den drömmen uppfylld om ett år eftersom jag och sambon har börjat kika lite smått på radhus :)

2008-04-24 @ 19:00:10
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Noahmathea

Keep the good works comming.

2008-10-29 @ 10:31:28
URL: http://noahmathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0