Akupunktur

Nu är jag tillbaka på jobbet efter akupunktur. Jag somnade idag då jag kunde ligga på magen, eller kunde och kunde jag testade och det gick. Men bebis sparkade massor och jag kunde inte andas riktigt men nacken slappnade av och det kändes skönt. Min akupuntör är så snäll och han sa att mina muskler är inflammerade ( betente) pga stress. Jag försöker andas ut, tänka lugna tankar men med två kalas efter jobbet och massa bröllopsfix så blir man naturligt stressad. Inte bra men i helgen ska jag SOVA skönt på nätterna tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: PB

Är akupunktör så bra som folk säger? Har aldrig provat. Ha en bra fredag =)

2008-08-22 @ 12:38:35
URL: http://potatisbonden.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att du får sova ut ordentligt i helgen!

2008-08-22 @ 12:42:13
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefine

Pb: Ja jag tycker det känns väldigt effektivt! Ska skriva mer om det väldigt snart =)

Sara: TACK snälla du!

2008-08-22 @ 12:53:40
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sofia S

Jag förstår att du är stressad! Det är ju inte alls konstigt. Ska jag vara ärlig är jag också det, och med lite sömn så blir det snäppet värre.. Och då är ändå jag mammaledig. Ska lägga mig o vila lite nu, passa på när lillan sover. I helgen ska jag testa soffan o se om jag får sova bättre då! :-) Längtar efter stumpans nya säng så får vi köra stenhårt på att det är där hon ska sova. Ser fram emot en helg mi goda vänners lag och bara mys!

Vart är det du ska åka?

Stora KRAMAR från mig!

2008-08-22 @ 13:00:54
Postat av: Katrine

Jeg anbefalte for en tid til tilbake min kinesiske akupunktør på Storo. Er så spent på om det er han du har vært hos nå,,, Håper du forteller mer snart! :) Ønsker deg en deilig og energigivende helg. Det trenger og fortjener du nå før den Store Dagen. :) klem





2008-08-22 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0