Att ligga efter...

Jag känner dåligt samvete då jag knappt hinner med mig om dagen. Jag önskar jag hann / orkade bjuda hem fler gäster, fika med kompisarna mm. Jag hinner just nu inte svara på andra mail än bröllopsmail då det är mycket som ska fixas i sista stund. Jag hoppas ni förstår och jag lovar att bli duktigare på mail + kommentarer EFTER BRÖLLOPET som är det magiska målet för mig nu. Dessutom är jag "sjuk", min nacke är totalspänd ( var hos akupunktör idag, skriver om det senare) och jag behöver egentligen sova mycket mer = borde vara sjukskriven tycker barnmorskan så nu ska jag VARVA NER.

Era kommentarer och mail gör mig SÅ glad men jag måste lägga den energin jag har på Elian och allt annat som nu ska ordnas så att jag fortfarande orkar med och att blogga är en del av min vardag så det kommer jag att prioritera.

KRAM nu ska vi äta köttfärslimpa här som E lagat, spännande :)

Jag LOVAR att annonsera vinnaren i tävlingen ikväll, se det som en extra chans att delta!

Kommentarer
Postat av: Angel

Tror alla som läser din blogg har förståelse,ni ska ju gifta er snart.

2008-08-15 @ 18:11:40
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Sjuksköterskestudenten

Måste fråga dig om du sitter mycket vid datorn? Eller antagligen gör du det med tanke på ditt jobb. För jag själv märker att så fort jag sitter mycket vid datorn så får jag nackspärr. Men lever jag utan dator i några dgr så mår nacken mycket mycket bättre igen. Dock är det svårt att hålla sig ifrån datorn ;-)

2008-08-15 @ 18:15:52
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Becka

Hoppas ni får en mysig kväll och att du får chans att varva ner och må bra igen!

Trevlig helg!

Kram!

2008-08-15 @ 18:20:09
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Engla

Var rädd om dig gumman, magen och familjen! Minns du vad du skrev till mig för en tid sedan? Kramar!

2008-08-15 @ 18:20:22
URL: http://www.englasshowroom.com
Postat av: Josefine

Ha inte dåligt samvete! Prioritera det som är viktigast här och nu. Blogg- och mailpaus är det ingen som går under av. Jag kan själv bli väldig stressad av alla "datamåsten" Njut av kvällen och hoppas du mår bättre imorgon! Kram Josefine

2008-08-15 @ 18:21:23
Postat av: Linnéa

Hej!

Skänke styrkekramar till dig. Jag går hemma och är gravid, man behöver sin sömn och man behöver varva ner. Men det är ju lättare sagt än gjort!!!



Hoppas du mår bättre snart!!

KRAM

2008-08-15 @ 19:13:53
Postat av: Johanna

Åh du ska inte tänka på bloggen!!Vi läsare kommer i absolut sista hand!!Du och din familj ska njuta och mysa nu!Inte stressa!Du kommer annars ångra dig i efterhand om du bara minns tillbaka på den här tiden att det var så stressigt!

Vad jag vill komma fram till är att du inte ska behöva förklara dig eller be om ursäkt! TA HAND OM DIG! Din blogg är superbra!

2008-08-15 @ 20:01:38
URL: http://skynda-att-fynda.blogspot.com/
Postat av: Frida

Självklart ska du prioritera dig själv, dina E, bröllopet och hur du och bebisen mår. Man mår ju bra att träffa vänner också, så prioritera det när du hinner ;)



Poängen är att jag tycker att du ska inte känna någon press att svara på kommentarer i bloggen, utan ha det bra och njut av tiden och ha det bra!

2008-08-15 @ 20:30:24
URL: http://friida88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0