Dagisdags!


Jag nu. Elian i spegeln, hängandes med huvudet. Då han sover i sin BeSafestol blir det så då och då. Jag har testat olika nackkuddar men ingen hjälper och han verkar sova skönt ändå.

NU ska vi köra till dagis så får han en soft start på dagen med lång MAMMAKRAM då vi kommer fram, vissa dagar önskar jag att det var han och jag som då han var bebis. Bara mysa, softa och busa. Jag LÄNGTAR tills nästa Mammaledighet, jag ser barnvagnar överallt nu ( bebismodellen, liggdel) och tänker att nästa vår så har JAG en sån.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Måste bara fråga vart ni köpt den fina spegeln att ha i bilen? Skulle vara perfekt att ha när våran lille kommer i November!

Hoppas ni har en bra dag!

2008-08-15 @ 09:16:58
Postat av: Pethra

Vår Cornelia sitter också så med jämna mellanrum när hon sover. Men vi resonerar som så att skulle det vara obekvämt så skulle hon protestera och efter ett tag så reser hon alltid på sitt huvud. Dom har nog det så bra ändå så.

2008-08-15 @ 09:19:38
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken söt tröja du ser ut att ha! :) Du vill inte visa den lite närmre? Var har du köpt den?



Ha en mysig kväll!

KRAM

2008-08-15 @ 15:05:03
URL: http://maliinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0