Fantastiska barnvakter!


Ha det Petronella, tack för att jag fick vara hos er idag!


Elian kramar Stefan.
VI är SÅ lyckligt lottade som har er i vårt liv - TACK för idag!


Sen hämtade jag Elian som busat med Petronella, ätit god mat och gått tur med Stefan eller "Issa" som han säger. Han hade haft det så fint och då jag kom var det dags att åka hem. Stövlarna åkte på snabbt och han blev lite Mammig, helt normalt. E var också där då han tagit sig dit efter jobbet så vi körde hem alla tre. Jag var inom posten för att hämta bröllopsgrejor och jag skulle SÅ gärna visa er alla förberedelser men det förstör ju lite av känslan på dagen för våra gäster så jag hoppas ni kan vänta?

Då vi gift oss kör vi bröllopsspecial med detaljer, klänningen, frisyren och allt annat. Men bröllopsbloggen är bara för våra gäster då den innehåller mycket personligt och många detaljer som jag ej vill lämna ut. Det är alltså ingen "planeringsblogg" den övergav jag för min planeringsbok som är lättare att alltid ha med sig.


Kommentarer
Postat av: Betty

Du skriver alltid så fint om dina vänner.

Tror att jag med många andra är dåliga på att berömma våra nära och kära ... ska tänka på det och bli bättre på det i framtiden =)



Ha en skön kväll =)

2008-08-13 @ 21:06:27
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK snälla, jag tycker man knappt hinner med allt man vill men det är viktigt att göra det man kan och hinner =)

KRAM!

2008-08-14 @ 08:56:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Asbjornkathinka

Sehr schon, gut gemacht

2009-01-08 @ 09:49:30
URL: http://asbjornkathinka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0