Finally friday!


Vi just nu.
Elian ÄLSKAR att se på andras bloggar och gärna på sig själv, därmed är photobooth en favorit
( en inbyggd kamera i min macbook)

Min "teori" fungerade igår, jippie! E la Elian och det tog tid eftersom han inte får ligga bredvid tills han somnar. Elian puttar ut honom på slutet och sen springer Elian ut ur sitt rum och E uppför trappen typ femtio gånger, haha men tillslut somnade han utan mig. Min teori var att han blir ledsen om natten för att han somnar in med mig bredvid och tror sen att jag sover där. Men då han vaknar till sen och sängen är tom får han Mammaabstinens. Men nu visste han ju att han somnat själv och vi fick inte besök förrän kl 5.45. ;-)

Happy Fredag, här öser regnet ned och nu ska vi åka till dagis och jobb.








Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Godmorgon!

/e

2008-08-08 @ 07:12:53
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: AnnaStina

Kära vännen! Ni är SÅ fina ! :) Jag önskar dig den bästa jobb-dagen och en sak är säker : idag ska ena tvillingsängen definitivt ut på Finn ;) Happy fredag ! Puss & Kram :) P.S hur ser er weekend ut? ses?

2008-08-08 @ 07:30:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller kan man ju vara lite mer bestämd, inte ge med sig ang att sova hos mamma och pappa. Men visst, man gör som man vill...

2008-08-08 @ 07:39:41
Postat av: Ellinor

Kul att det fungerade!



Ville bara säga att jag blir så varm av att läsa om dig och din fina familj! Jag känner hopp för min framtid på något vis. Önskar er alla all lycka med nya bebisen!



Många cyberkramar,



Ellinor

2008-08-08 @ 08:38:37
Postat av: Anonym

johanna:egna barn?

2008-08-08 @ 10:07:41
Postat av: Malin

åh, vi har inte ens vågat försöka få Max att sova i vanlig säng än... ser framför mig hur vi bara får springa hela kvällarna till långt inpå nätterna med vår kvällspigga lilla skrutt som bara vill se tv med mamma å pappa..... Men det börjar vara dags att ta itu med det.... gruvsamt

däremot vill han inte ligga med oss, han blir så sur när jag lyfter över han för morgongos :-D han hatar att det blir trångt... :-D

kram på dig

2008-08-08 @ 12:29:42
URL: http://barnlycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Anonym: japp, två stycken, sover alltid i egen säng, gjort sedan fyra månader. Somnar även själva... Hur så?

2008-08-08 @ 17:24:45
Postat av: Josefine

Tack snälla, hoppas ni får en skön kväll!

KRAM

2008-08-09 @ 20:05:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0