Happy!

Nu ska ni få läsa något ovanligt: JAG MÅR TOPPEN IDAG! Inatt sov jag i gästrummet och vaknade bara en gång då jag hörde små fötter trippa in till sovrummet. Där sov Elian inatt med E utan att E märkt något så Elian sov utan täcke och kudde men det gick tydligen toppenbra. Jag klev inte ens upp för att kissa ( rekord) inatt så det var ganska snabbt upp ur sängen då jag vaknade, magen var större än någonsin. Nu är jag HAPPY.

Insåg imorse i bilen att det är nödvändigt med lite hudvård inför bröllopet. Min hud är ganska konstig just nu, säkert beroende på hormoner. Nu ska jag starta dagen här och önskar er en FAB dag. TACK för alla fina ord igår, jag skriver inte för att få höra allt fint men ni gör mig jätteglada med allpepping. Jag håller med, man ska inte lägga energi på de som försöker göra en ledsen / upprörd. Fokusera på det glada!

Ps. jag lägger inte ut "vanliga" kommentarer som jag får på bloggen men de jag la ut igår kommer som jag skrev ifrån bloggtoppen = inget jag kan göra något åt.



Morgonbild i farten.



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon! :D

2008-08-14 @ 08:51:23
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du får en fortsatt bra dag=)

2008-08-14 @ 08:53:57
Postat av: Angel

va härligt att du mår bra =)

2008-08-14 @ 08:56:10
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: sadf

2008-08-14 @ 08:56:16
URL: http://makedonien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vacker du är.. oavsett om du sover mindre, osv osv. Vacker är du! och tack för en underbar blogg..



2008-08-14 @ 09:02:09
Postat av: Caroline

Skönt att vakna upp och må toppen! Jag har bestämt mig för att göra det imon ;) Roligt med allt inför ditt bröllop, älskar att läsa om dig, ditt liv och urgulliga Elian!



Ha en underbar dag!

2008-08-14 @ 09:02:58
URL: http://carrimarri.blogg.se/
Postat av: Mariann

Så godt å høre at du har fått en deilig natt med søvn. Ha en topp dag videre :-)

2008-08-14 @ 09:41:49
URL: http://hjertets.blogg.no
Postat av: Louise B

Jag bli så glad av att läsa din blogg! Läsa om ditt liv och dina tankar och se alla vackra bilder på er! Tack för att du inspirerar och får mig att njuta och ta mer vara på de små vardagshändelserna i mitt liv!

Kram Louise

2008-08-14 @ 09:51:44
Postat av: Micaela

Härligt att höra att du mår bättre. Du verkar vara en toppentjej! Du gör mig glad:) Ha en fin dag! Kramar

2008-08-14 @ 09:54:16
Postat av: Carin

Ville bara säga att din blogg är underbart bra och så härlig att läsa. Läser den varje dag och man mår så bra av att höra när ni mår bra!! Hoppas ni får en toppendag!!

2008-08-14 @ 10:54:00
Postat av: Johanna

Men du... du hade kunnat strunta i att lägga ut dem i bloggen, så där ka du inte "skylla" ifrån dig. Skit i de kommentarerna bara. De spelar ju ingen roll... väl?

2008-08-14 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0