I love mina bloggläsare!

Happy Torsdag allihopa och GRATTIS Johanna på DIN dag idag. Hurra Hurra att fylla 2 år är stort!

Hos oss blev det en sen morgon då vi alla var trötta och kön stod stilla ända hemifrån oss pga krock. Elian var en ängel i bilen och vi körde E till jobb sen till dagis. Där fick jag MASSA kramar innan jag gick och nu sitter jag hungrig på jobbet och ska strax ta ett fruktbreak.

Jag vill bara tacka er alla UNDERBARA läsare som hjälper och peppar mig varje dag. Bandet är nu fixat tack vare min bror som jobbat som en galning, frisör och make up har NI tipsat mig om och det känns jättebra. Sen fick jag ett mail igårkväll med Happy News. En söt tjej som jobbar på Toys R Us som läser bloggen ska plocka fram en röd sandlåda som vi kan köpa till Elian trots att de egentligen inte går att köpa off season. Jag blir helt rörd då det finns så många söta och snälla människor. TACK för att ni finns♥

Det gick ej att länka till snälla tjejens blogg men här är adressen: laa.blogg.no

Kommentarer
Postat av: Anette Nilsson

Kul att kalaset blev lyckat.

Nog är det så alltid att världen består av många och omtänksamma människor ialla fall och tur är väl det.



Ha en fortsatt mysig dag//Nettisens

2008-08-21 @ 09:44:40
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vilka härliga läsare du har! Och vad gulligt av tjejen på toys r us att plocka fram en sandlåda till er! :)

2008-08-21 @ 09:47:55
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Carolina

Självklart ska man hjälpa och stötta varandra. Det finns många som inte gör det, men den här bloggen, du Josefine och de flesta som läser här visar verkligen att det finns fina, underbra och snälla människor i världen. Som bryr sig om sina medmäniskor, vare sig de känner dem eller ej. Det tycker jag är nåot av det finaste som finns:)

Ha en bra dag Josefine och alla omtänksamma människor där ute i världen! KRAM

2008-08-21 @ 10:25:00
URL: http://langta.blogg.se/
Postat av: Angel

Va gulligt,gratis Johanna och kul för Elian att få sin sandlåda

2008-08-21 @ 10:54:17
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0