IKEA!

Nu landade jag i soffan här efter IKEAshopping och lite plock härhemma. Jag och Heidi åkte iväg och shoppade kamera till henne, en jättefin Canon och sen till IKEA. Där åt vi korv och strosade. Hem kom vi med massa ljus och annat som ökat hemmets mysfaktor. Nu börjar strax Paradise Hotel här, det är så galet så jag måste se. Hoppas ni har en FAB fredag!


Glada söta Heidi!


Dessa FINA boxar kostar 35 kr men var slut. Både jag och Heidi ville så gärna shoppa dem så det får vi inte glömma då de kommer in igen. Eller så finns de säkert på det andra IKEA här i Oslo. Jag ska ha våra i sovrummet där alla böcker dräller i bokhyllan eftersom Elian tycker om att leka och "sortera" dem.



Jag bytte några grindar som vi köpte för längesen och den svenska killen i kassan frågade hej vilt vart jag kom ifrån, vad jag jobbar med osv.. Han såg inte min lilla mage tror jag eller så var han bara väldigt frågvis :)




Underbar kväll, solen värmde då vi åkte hem strax efter åtta.

Det var tyst och lungt hemma då vi kom hem... Så tittade vi in i Elians rum och där sover Far och Son i samma säng, E med benen utanför sängen och huvudet alldeles snett men de hade armarna likadant. Sötnosar!






Kommentarer
Postat av: Sanna

välkomna hem :) har saknat ditt uppdaterande! Kram & Puss

2008-08-01 @ 22:25:18
URL: http://htt://varning.blogg.se
Postat av: Johanna

men vad hade killens frågor med din mage att göra? den var ju inte jättesynlig i den klänningen. vad menar du?

2008-08-02 @ 08:44:06
Postat av: Josefine

Sanna: TACK snälla du! kram

Johanna: han raggade friskt men jag känner mig ju väldigt upptagen om dagen =)

2008-08-02 @ 09:16:30
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

Så fine sko du hadde på dette bildet! HVor er de kjøpt?

Synes det er så koselig å lese bloggen din, og nå er jeg også selv gravid for andre gang så da er det ekstra spennende å følge med :)

2008-08-02 @ 09:20:58
Postat av: Josefine

anonym: tack! De köpte jag på Zara ifjol! Grattis till bebisen i magen, Hur gammel er nr en? klem

2008-08-02 @ 09:53:54
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sussi

Hihi det måste kännas jättekul att bli raggad på när man inte verkar va van vid det,, mys & kul jue! Men lite synd att det inte händer oftare? :(

Fin blogg btw!

2008-08-02 @ 20:04:24
Postat av: Anonym

I fjor ja, da er det nok for sent :) Nr 1 er 17 måneder, så de blir ganske tette. Men, det er bare koselig! Lykke til videre i svangerskapet!

2008-08-03 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0