Jag ger vårt barn pasta med smör och ketchup!

Idag gick jag hem kl 14, shoppade mysiga böcker till Elian och hämtade en kille som glatt hängde med hem. Sen att vår mysstund som jag sett framemot gick sådär är en annan sak :) Elian var supertrött och visste inte helt vad han ville, sen då han kom i form blev jag dundertrött så jag har legat på soffan och försökt vila men han öppnar mina ögon så snart de faller igen. Nu kommer E hem strax, då ska jag SOVA!

Allt blir inte som man tänkt sig, men oftast bra ändå. Nu ska Elian få pasta med smör och ketchup så att han äter. Han gör hellre andra ting än att sitta stilla och äta men är det pasta med ketchup så blir han mätt. Mätt son = happy son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför smör i :P??

2008-08-07 @ 16:56:57
Postat av: Linnéa

för att det är gott och annars klibbar den ju!!!!

2008-08-07 @ 17:50:33
Postat av: rebecca

Kanske för att gå upp lite i vikt, ibland brukar man tillsätta smör i pga det.

2008-08-07 @ 20:04:41
Postat av: karin

för att hon känner för det.

2008-08-07 @ 20:22:45
Postat av: Johanna

hur är det med din nacke nu då, känner du av den ngt? du har väl börjat jobba igen eller?

2008-08-07 @ 21:05:33
Postat av: Josefine

Han åt faktiskt med tacoköttfärs, gurka och majs till =)



Smöret är för att det är GOTT!



Johanna: tyvärr är min nacke inte speciellt bra, mycket pga min skada + sittastillande jobb. Ska börja gå till fysio igen.

2008-08-09 @ 20:22:24
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0