Kissa på pottan!

Då vi bodde i förra lägenheten och jag nyss köpt Eliana potta kissade han på den då och då men sen rann det ut i sanden och då jag försökt få honom att kissa där har det varit mindre lyckat. Men idag så sa han då han tagit av sig blöjan ( som han bad att få ta av sig) KISSA och satte sig på pottan samtidigt som jag satt och kissade. Så kissade han, jippie kanske vi kan vänja av nu då...

E, Heidi och Elian är och handlar mat och jag ska nu ta en dusch. Har fått glatt besked om tärnklänningarna som anlänt min Syster idag. De är fina och passar. LÄTTNAD!


Elian somnade då vi seglade. Sen kastade vi ankar och åt pannkakslunch och tog ett dopp. Elian sov TRE timmar och vaknade sen glad. Han hade lite sömn att ta igen så det var superbra.


Kommentarer
Postat av: soffan i gbg

var på ul för ett sk kubbtest i dag. Jag trodde att jag var i v 11+5 men är på dagen samma som dig. 13+3...känns helt fantastiskt!!!Kubben såg bra ut iaf. MAn såg 2 hjärnhalvor alla organ och nackspalten var normal. puuuh mycket att smälta.

2008-08-01 @ 10:33:01
Postat av: Junitjej

Vad härligt med segling!!!

Vad skönt det hade varit att slippa blöja!

2008-08-01 @ 10:36:01
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Josefine

Soffan: ÅÅÅ så härligt, GRATTIS! Jag hoppas vi får samma bra resultat...spännande! Lycka till vidare =) KUL att vi är lika långt på väg. Kram

Junitjej: ja absolut! kram

2008-08-01 @ 10:39:55
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Hanna

Hej!

Har du någon mailadress man kan maila till?

Ha en bra fredag!! kram Hanna

2008-08-01 @ 10:59:16
Postat av: Josefine

Hanna: [email protected] kram

2008-08-01 @ 10:59:53
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna-Lena

Så bra! Vi har slitit lite med oscar men äntligen! Han är ju 4 så det var verkligen dags!!! Har provat och försökt i omgångar men, NEJ, han har bara vägrat! Och han hade en olycka första dan men sen har det gått såååå bra! SKönt! Nora blir antagligen tidigare! ;) Ha en skön dag! Kram

2008-08-01 @ 14:27:22
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0